flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

 

                                                                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                   Наказом керівника апарату суду
 
                                                                                                                                    від 22.06.2012 за № 1


ІНСТРУКЦІЯ 
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів, 
які надаються запитувачам інформації

1. Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Іршавським районним судом Закарпатської області (далі – суд).



2. Структурний підрозділ (або працівник апарату суду), який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою керівника апарату суду про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем. 



3. Керівник апарату суду не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає головному спеціалісту з матеріально-технічного забезпечення заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.



4. Головний спеціаліст з матеріально-технічного забезпечення на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток-1), оформляє рахунок за формою (додаток-2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його керівнику апарату суду для надання його запитувачу інформації.



5. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740.



6. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв»язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток-2).



7. Після надходження коштів на рахунок суду від запитувача інформації, головний спеціаліст з матеріально-технічного забезпечення повідомляє службовою запискою керівника апарату суду, із зазначенням дати надходження коштів на рахунок суду.



8. Керівник апарату суду упродовж 24 годин, з часу отримання інформації про оплату, повідомляє про даний факт підрозділ (працівника апарату суду), що готує запитувану інформацію. Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення зазначений підрозділ надає копії документів керівнику апарату суду.



9. Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.



10. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді. 

11. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток-2) коштів на реєстраційний рахунок суду, про що головний спеціаліст з матеріально-технічного забезпечення повідомляє службовою запискою керівника апарату суду.



                                                                                                                                                                                               Додаток 1
Розміри фактичних витрат накопіювання або друк документів
Послуга, що надається
Норми витрат за виготовлення однієї
сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4

та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)
0,1 відсоток 

розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копій документів формату А3

та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)
0,2 відсотка 

розміру мінімальної
заробітної плати

Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)
0,3 відсотка 

розміру мінімальної заробітної плати


                                                                                                                                                                                       Додаток 2



Надавач послуг: Іршавський районний суд Закарпатської області 



Реєстраційний рахунок: № 31211206700104 

МФО банку: 812016

Код ЄДРПОУ: 37720989 

Платник: _______________________________________________________

_____________________________________________________



РАХУНОК №____



Від ____ ________________ 20 ____ року




з/п
Найменування
Вартість виготовлення 1 сторінки

(без ПДВ), грн.
Кількість сторінок од.
Ціна

(без ПДВ), грн.

1. Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру 




2. Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру 




3. Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо 





РАЗОМ







Всього до сплати: ______________________________________________________

______________________________________________________________________

(сума прописом)



Керівник апарату суду ________________ 

(підпис)



головний спеціалісту з 

матеріально-технічного забезпечення ________________

(підпис) 

















Подано: 

Керіник апарату суду А.А. Веждел 



Погоджено:

_______________________ _________________

(посада виконавця запиту) (прізвище, ініціали)



головному спеціалісту з 

матеріально-технічного 

забезпечення О.В. Магурська













Іршавський районний суд 

Закарпатської області



Наказ

м. Іршава



22 червня 2012 року №15




Про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання 
або друк документів, які надаються запитувачам інформації





Відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» та пункту 5.6. Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Іршавському районному суді Закарпатської області, затвердженого наказом від 27.05.2011 року № 18 (далі - Положення), та з метою забезпечення належної організації порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації,



НАКАЗУЮ:



1. Затвердити Інструкцію про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації (далі - Інструкція), (Інструкція додається). 

2. Консультанту суду Шерегій Н.В. - довести цей наказ до відома працівників апарату суду, визначених пунктом 2.6. Положення.

3. Головному спеціалісту з інформаційних технологій Микиті А.В. - оприлюднити цей наказ та Інструкцію на офіційному веб-сайті суду.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника керівника апарату суду Боршош М.М.









Керівник апарату суду А.А. Веждел