Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
03 квітня 2017 року Територіальним управлінням ДСА України в Закарпатській області оголошено конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - заступника керівника апарату Іршавського районного суду Закарпатської області.
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади” та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнена особова картка встановленого зразка, затвердженого наказом Нацдержслужби від 05.08.2016 № 156;
6) е- декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік.
Кінцевий термін прийняття документів 18 квітня 2017 року.
Детальніше про проведення конкурсу та основні вимоги до кандидата на зайняття вакантної посади можна ознайомитися на сайті Національного агентства України з питань державної служби.