Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Іршавський районний суд в Закарпатській області
Фактичний термін виконання дослідження: 5 квітня – 15 травня 2019р.
Звітний період: 2019
Виконавці дослідження: Фонд «Право і Демократія», Іршавський районний суд в Закарпатській області
Організація дослідження та формування вибірки: - респонденти обиралися випадковим способом на виході із приміщення суду та у місцях очікування.
Таблиці результатів
Загальна характеристика респондентів
1. Вік |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
18-25 років |
13 |
12,5 |
26-39 років |
44 |
42,3 |
|
40-59 років |
40 |
38,5 |
|
60 років і старші |
7 |
6,7 |
|
Разом: |
104 |
100,0 |
|
2. Cтать |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
Чоловіча |
54 |
51,9 |
Жіноча |
50 |
48,1 |
|
Разом: |
104 |
100,0 |
|
3. Рівень освіти |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
|
1 |
1,0 |
Середня і неповна середня |
41 |
39,4 |
|
Вища та неповна вища |
62 |
59,6 |
|
Разом: |
104 |
100,0 |
|
4. Наявність вищої юридичної освіти |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
так |
32 |
31,7 |
ні |
69 |
68,3 |
|
Разом: |
101 |
100,0 |
|
|
Не відповіли, пропущені |
3 |
|
Разом: |
104 |
|
|
5.Де Ви проживаєте |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
В населеному пункті де розташований цей суд |
40 |
40,0 |
В іншому населеному пункті |
60 |
60,0 |
|
Разом: |
100 |
100,0 |
|
|
Не відповіли, пропущені |
4 |
|
Разом: |
104 |
|
|
6. Як Ви оцінюєте матеріальне становище своєї родини? |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
Змушені економити на харчуванні |
7 |
6,7 |
Вистачає на харч. та необ.одяг, вз-тя. Для покупок як гар. кост., моб. телеф., пилосос необхідно заощадж. або позичати |
38 |
36,5 |
|
Вистачає на харч., одяг, взу-тя, ін, але для прид-ня дор. речей (суч. тел-ор, хол-ик, меб.) необхідно заощ-ти або поз-ти |
31 |
29,8 |
|
Вистачає на харч., одяг, взуття, дорогі покупки. Для покупок як машина, квартира необхідно заощаджувати або позичати |
21 |
20,2 |
|
Будь-які необхідні покупки можу зробити в будь-який час |
5 |
4,8 |
|
КН (код невідповідності): важко сказати чи відмова від відповіді |
2 |
1,9 |
|
Разом: |
104 |
100,0 |
|
7. Сьогодні у суді Ви: |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
Є учасником судових проваджень і представляєте особисто себе (є позивачем/відповідачем/свідком/потерпілим) |
54 |
51,9 |
Є учасником судових проваджень, але представляєте іншу фіз. чи юр. особу (є адв-ом, пред-ком прок-ри, юрист-конс.) |
30 |
28,8 |
|
Не є учасником судових проваджень (зайшли отримати інформацію, спостерігаєте за відкритим процесом) |
20 |
19,2 |
|
Разом: |
104 |
100,0 |
|
8. В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь? |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
Цивільний процес |
42 |
48,8 |
Кримінальний процес |
34 |
39,5 |
|
Адміністративний процес |
4 |
4,7 |
|
Справа про адміністративні правопорушення |
6 |
7,0 |
|
Разом: |
86 |
100,0 |
|
|
Не відповіли, пропущені |
18 |
|
Разом: |
104 |
|
|
9. На якій стадії розглядуперебуває Ваша справа |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
Розгляд справи ще не розпочато |
19 |
22,4 |
Справа перебуває в процесі розгляду |
53 |
62,4 |
|
Розгляд справи завершено (винесено рішення) |
10 |
11,8 |
|
Інше (вкажіть) |
3 |
3,5 |
|
Разом: |
85 |
100,0 |
|
|
Не відповіли, пропущені |
19 |
|
Разом: |
104 |
|
12. Оцініть, будь ласка, за 5-ти бальною шкалою якість роботи суду (1- дуже погано, 5 - відмінно, 9 - КН) |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
2 |
1 |
1,4 |
3 |
3 |
4,1 |
|
4 |
31 |
41,9 |
|
відмінно |
39 |
52,7 |
|
Разом: |
74 |
100,0 |
|
|
КН |
28 |
|
Не відповіли, пропущені |
2 |
|
|
Разом: |
30 |
|
|
Разом: |
104 |
|
|
К-сть респондентів |
Середнє значення: |
12. Оцініть, будь ласка, за 5-ти бальною шкалою якість роботи суду (1- дуже погано, 5 - відмінно, 9 - КН) |
74 |
4,46 |
Доступність суду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
|
К-сть респондентів |
Середнє значення: |
15.Чи легко Вам було знайти будівлю суду? |
100 |
4,54 |
16. Чи зручно Вам діставатись до будівлі суду громадським транспортом) (Якщо не користуєтесь Г.Т., то пропустіть) |
53 |
3,89 |
17. Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду? (Якщо Г.Т. або пішки, то пропустіть) |
49 |
4,24 |
18. Чи зазнавали Ви перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони? |
103 |
4,96 |
19. Як Ви вважаєте, чи люди із обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду? |
90 |
4,37 |
20. Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдалося дозвонитися? |
54 |
4,17 |
21. Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось отримати потрібну інформацію? |
55 |
4,42 |
22. Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подати позов, озн. з мат-ми) |
90 |
|
23. Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката у разі необхідності? |
84 |
3,83 |
|
|
4,30 |
Зручність та комфортність перебування в суді. Інтегральні показники за картками громадянського звітування
|
К-сть респондентів |
Середнє значення: |
24. Чи характерно для приміщень суду достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідань |
103 |
4,71 |
25. Чи характерно для приміщень суду вільний доступ до побутових приміщень (туалетів) |
97 |
4,86 |
26. Чи характерно для приміщень суду чистота та прибраність приміщень |
103 |
4,86 |
27. Чи характерно для приміщень суду достатність освітлення |
104 |
4,87 |
|
|
4,82 |
Повнота та ясність інформації. Інтегральні показники за картками громадянського звітування
|
К-сть респондентів |
Середнє значення: |
28. Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об"яв)? |
100 |
4,48 |
29. Чи повною мірою задовільняє Вас наявна в суді інформація щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень |
101 |
4,37 |
30. Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо правил допуску в суд та перебування в ньому |
102 |
4,75 |
31. Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо справ, що призначені для розгляду |
87 |
4,51 |
32. Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо зразків документів (заяв, клопотань тощо) |
90 |
4,72 |
33. Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів |
84 |
4,75 |
35. Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію? |
43 |
4,53 |
|
|
4,59 |
34. Чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет? |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
ні |
62 |
59,6 |
так |
42 |
40,4 |
|
Разом: |
104 |
100,0 |
Сприйняття роботи працівників апарату суду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування. Показник
|
К-сть респондентів |
Середнє значення: |
36. Чи старанно працювали працівники суду? |
80 |
4,31 |
37. Чи не припускалися працівники апарату суду помилок, які призводили б до перероблення док-тів та (або) порушення строку розгляду справ? |
77 |
1,58 |
38. Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами доброзичливість, повагу, бажання допомогти |
80 |
4,41 |
39.Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу |
79 |
4,47 |
40. Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами професіоналізм, знання своєї справи |
76 |
4,38 |
|
|
3,83 |
Дотримання термінів судового розгляду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування. Показник
|
К-сть респондентів |
Середнє значення: |
41. Чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі? |
76 |
4,01 |
42. Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання? |
73 |
4,74 |
43. Чи вчасно Ви отримали повістки та повідомлення про розгляд справи? |
80 |
4,75 |
44. Чи вважаєте Ви обгрунтованими затримками/перенесення слухань у розгляді Вашої справи? |
73 |
4,74 |
|
|
4,56 |
Сприйняття роботи судді. Інтегральні показники за картками громадянського звітування. Показник
|
К-сть респондентів |
Середнє значення: |
45. Чи були характерними для судді, що розглядав Вашу справу неуп-ність та нез-жність (суддя не піддавався зов-ому тиску, якщо такий був) |
69 |
4,38 |
46. Чи були характерними для судді, що розглядав Вашу справу коректність, доброзичливість, ввічливість |
72 |
4,39 |
47. Чи були характерними для судді, що розглядав Вашу справу належна підготовка до справи та знання справи |
72 |
4,72 |
48. Чи були характерними для судді, що розглядав Вашу справу надання можливостей сторонам обгрунтовувати свою позицію |
72 |
4,92 |
49. Чи були характерними для судді, що розглядав Вашу справу дотримання процедури розгляду |
67 |
4,52 |
|
|
4,59 |
Судове рішення. Відносні, кількісні та інтегральні показники за картками громадянського звітування тих респондентів, чиї справи вже завершено. Показники
50. Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь? |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
так |
20 |
76,9 |
ні |
6 |
23,1 |
|
Разом: |
26 |
100,0 |
|
|
КН |
18 |
|
Не відповіли, пропущені |
60 |
|
|
Разом: |
78 |
|
|
Разом: |
104 |
|
|
51. Чи плануєте Ви оскаржувати рішення по Вашій справі? |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
так |
7 |
25,9 |
ні |
20 |
74,1 |
|
Разом: |
27 |
100,0 |
|
|
КН |
17 |
|
Не відповіли, пропущені |
60 |
|
|
Разом: |
77 |
|
|
Разом: |
104 |
|
|
52. Чи отримали Ви повний текст рішення по Вашій справі? |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
так |
36 |
94,7 |
ні |
2 |
5,3 |
|
Разом: |
38 |
100,0 |
|
|
КН |
3 |
|
Не відповіли, пропущені |
63 |
|
|
Разом: |
66 |
|
|
Разом: |
104 |
|
|
53. Чи вчасно Ви отримали повний текст рішення по Вашій справі? |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
так |
35 |
97,2 |
ні |
1 |
2,8 |
|
Разом: |
36 |
100,0 |
|
|
КН |
3 |
|
Не відповіли, пропущені |
65 |
|
|
Разом: |
68 |
|
|
Разом: |
104 |
|
|
К-сть респондентів |
Середнє значення: |
54. Чи було рішення викладено легко, доступно для розуміння мовою? |
39 |
4,62 |
55. На Вашу думку, чи було рішення по Вашій справі добре обгрунтованим? |
39 |
4,26 |
56. В процесі, де Ви є чи були учасником (-цею) вкажіть загальну кількість: судових засідань, що відбулися по Вашій справі |
68 |
4,04 |
57. В процесі, де Ви є чи були учасником (-цею) вкажіть загальну кількість: судових засідань,що не відбувались через не-жну орг-цію роботи суду |
3 |
,33 |
58. В процесі, де Ви є чи були учасником (-цею) вкажіть загальну кількість: візитів до суду, що не були повязані з участю в судових засіданнях |
38 |
2,47 |
|
|
3,14 |
Зміни, рекомендації та система «Електронний суд»
На думку учасників судових проваджень, чи забезпечують наявні матеріально-технічні ресурси потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків?
56. В процесі, де Ви є чи були учасником (-цею) вкажіть загальну кількість: судових засідань, що відбулися по Вашій справі |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
1 |
10 |
14,7 |
2 |
17 |
25,0 |
|
3 |
16 |
23,5 |
|
4 |
9 |
13,2 |
|
5 |
6 |
8,8 |
|
6 |
3 |
4,4 |
|
7 |
1 |
1,5 |
|
10 |
1 |
1,5 |
|
12 |
1 |
1,5 |
|
15 |
2 |
2,9 |
|
20 |
2 |
2,9 |
|
Разом: |
68 |
100,0 |
|
|
0 |
4 |
|
Не відповіли, пропущені |
32 |
|
|
Разом: |
36 |
|
|
Разом: |
104 |
|
|
57. В процесі, де Ви є чи були учасником (-цею) вкажіть загальну кількість: судових засідань,що не відбувались через не-жну орг-цію роботи суду |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
КН |
1 |
33,3 |
1 |
2 |
66,7 |
|
Разом: |
3 |
100,0 |
|
|
0 |
63 |
|
Не відповіли, пропущені |
38 |
|
|
Разом: |
101 |
|
|
Разом: |
104 |
|
|
58. В процесі, де Ви є чи були учасником (-цею) вкажіть загальну кількість: візитів до суду, що не були повязані з участю в судових засіданнях |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
КН |
1 |
2,6 |
1 |
20 |
52,6 |
|
2 |
10 |
26,3 |
|
3 |
2 |
5,3 |
|
4 |
2 |
5,3 |
|
5 |
1 |
2,6 |
|
6 |
1 |
2,6 |
|
30 |
1 |
2,6 |
|
Разом: |
38 |
100,0 |
|
|
0 |
28 |
|
Не відповіли, пропущені |
38 |
|
|
Разом: |
66 |
|
|
Разом: |
104 |
|
60. Як Ви вважаєте, чи мат.-тех. ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов"язків? |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
так |
71 |
100,0 |
|
КН |
32 |
|
Не відповіли, пропущені |
1 |
|
|
Разом: |
33 |
|
|
Разом: |
104 |
|
|
61. Якими є Ваші враження від візиту до суду сьогодні порівняно з Вашими очікуваннями? |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
кращі, ніж очікував(-ла) |
29 |
28,4 |
гірші, ніж очікував (-ла) |
2 |
2,0 |
|
відповідно очікуванням |
62 |
60,8 |
|
КН |
9 |
8,8 |
|
Разом: |
102 |
100,0 |
|
|
Не відповіли, пропущені |
2 |
|
Разом: |
104 |
|
|
62.Якщо Ви були в цьому суді раніше (минулого року або раніше), то як, на Ваш погляд, змінилася якість роботи суду загалом? |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
Значно погіршилася |
2 |
3,9 |
Залишилась без змін |
4 |
7,8 |
|
Покращилась несуттєво |
19 |
37,3 |
|
Покращилась значно |
26 |
51,0 |
|
Разом: |
51 |
100,0 |
|
|
Важко сказати |
2 |
|
КН |
49 |
|
|
Не відповіли, пропущені |
2 |
|
|
Разом: |
53 |
|
|
Разом: |
104 |
|
|
63. Чи відомо Вам, що в Україні в усіх судах в тес-му реж., поч. з 1.01.2019р. прац. си-ма "Електронний суд" для под-ня та отр-ня док-тів в реж. онлайн? |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
Так |
48 |
47,5 |
Ні |
53 |
52,5 |
|
Разом: |
101 |
100,0 |
|
|
КН |
1 |
|
Не відповіли, пропущені |
2 |
|
|
Разом: |
3 |
|
|
Разом: |
104 |
|
|
64. Чи користувалися Ви особисто системою "Електронний суд"? |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
Так |
8 |
16,0 |
Ні |
42 |
84,0 |
|
Разом: |
50 |
100,0 |
|
|
Не відповіли, пропущені |
54 |
|
Разом: |
104 |
|
|
65. Якщо Ви користувалися системою "Електронний суд", дайте оцінку роботи цієї системи |
|||
|
|
Кількість респондентів: |
% |
|
незадовільно |
2 |
25,0 |
добре |
4 |
50,0 |
|
відмінно |
2 |
25,0 |
|
Разом: |
8 |
100,0 |
|
|
КН |
3 |
|
Не відповіли, пропущені |
93 |
|
|
Разом: |
96 |
|
|
Разом: |
104 |
|
|
К-сть респондентів |
Середнє значення: |
65. Якщо Ви користувалися системою "Електронний суд", дайте оцінку роботи цієї системи |
8 |
3,75 |